Stroj pro maskaradu

Čtvrtek Prosinec 10 11:55:48 CET 1998

> Slackware na 4 MB 386SX provozuji a s instalaci problemy nebyly.

RH potrebuje pri instalaci s mene nez 16MB RAM swap partition.
Slackware umoznoval udelat si SWAP sam (treba do souboru).
Instalace RH se tusim nerozbehne, pokud nemate alespon 8MB RAM (na
rozdil od Slackware, kteremu staci (hlavne) pro instalaci 4 + swap i
do souboru).

Ciste teoreticky potrebujete alespon 2MB RAM, aby Linux bezel.
Existovala i minimalizovana verze jadra pro 1 MB RAM :-)
Pak se ale musi setrit na vsem - getty, shlelly, virtualni konzole, ....
ale jde to :-)

Apropos: instalace pro BFU v RH5.2 uz je. Je tam neco jako "server" a
         "workstation" a nemusite zmacknout temer ani jeden pudlik...

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution