demo CD (long)

Čtvrtek Prosinec 10 12:43:09 CET 1998

RH mival na CD "live fs", ale dle dokumentace uz neni, protoze
pouzivaji modularni kernel. Vic vysvetleni tam nebylo. V kazdem pripade
to znamena spoustu prace (nestandardni HW a nektere problemy, o kterych
pises). Ale "opravdovy programator" by si s tim mel poradit :-)

[...]
[...]

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution