Navrh: Hardware black-list

Tomas Potok potok na dcs.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Prosinec 10 13:09:38 CET 1998

Dobry den!

Napadla ma myslienka, ze by bolo docela vyhodne mat poruke nieco ako
opak "Supported hardware" - HARDWARE BLACK LIST. V poslednom case sa aj
v tejto konferencii objavuju informacie o roznych komponentoch, ktore nie
su celkom "koser" - napriklad niektore serie diskov WD. Ide mi o to,
vypracovat zoznam, kde bude uvedeny presny typ a popis zavady, aby sa
clovek vyvaroval kupe niecoho, o com sa vie, ze to bud nefunguje, ako ma,
alebo napr. zlyhava po kratkej dobe. Pomohlo by to ludom, ktori
nepouzivaju Linux, ako aj nam. (Linux byva na hardwarove zavady mnohokrat
citlivejsi ako napr. Windows, IMHO)

S pomocou Vas vsetkych, ktori mate denne skusenosti s podobnym paskvilom
(rozumej hardware) by myslim nebol problem nieco podobne zostavit.

Uznavam, ze by sa mohlo stat, ze sa na tento black-list dostane nieco, s
cim mal niekto zle skusenosti, ale iny moze mat opacny nazor, ale na to
mame verejne forum. Na niektorych komponentoch sa urcite zhodneme...

Prosim, vyjadrite sa, ci by bol o nieco podobne zaujem.

V pripade, ze ano, rad sa ujmem zostavenia stranky.

Dakujem za vas cas,

Tomas

P.S.: Ak nieco podobne uz existuje a ja som to prehliadol, prosim
nasmerujte ma.

--
Tomas Potok, student & Linux admin
potok na afnet.uniag.sk