Navrh: Hardware black-list

Petr Stanek snek na penguin.cz
Čtvrtek Prosinec 10 12:26:24 CET 1998

Tomas Potok wrote:

> Dobry den!
>
> Napadla ma myslienka, ze by bolo docela vyhodne mat poruke nieco ako
> opak "Supported hardware" - HARDWARE BLACK LIST. V poslednom case sa aj
> Prosim, vyjadrite sa, ci by bol o nieco podobne zaujem.
>
> V pripade, ze ano, rad sa ujmem zostavenia stranky.

Zajem by urcite byl a obrovsky. Jiz jsem dal prostor na Penguinovi k
teto
aktivite. Pokud chcetete se pripojit, urcite se s autorem domluvite,
pripadne
udelat neco podobneho?

http://www.penguin.cz/~literakl/hwlist/

Ucet a potrebny software neni zadnym problemem.

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz