miroMedia Online

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Prosinec 10 12:49:15 CET 1998

Mam zvukovou kartu kombinovanou s modemem == miroMedia Online a navic je
PNP. Nejste na tom nekdo stejne? Velice rad bych tuto kartu v Linuxu
ozivil, ale nemam mnoho zkusenosti s isapnp/pnpdump ani s instalaci
zvukovek.

pnpdump mi neco vyprodukoval, ale pripada mi, ze ve vzniknuvsim souboru
jeste musim neco upravit? Ale nevim co. Ve Winech se tato jedna karta
hlasi jako tato zarizeni:

miroMedia Online PnP (IRQ 11, DMA 7, I/O 150-15F)
miroMedia Radio Connector (I/O 140-143)
Mwave 33.6 DataFax VOD Modem (IRQ 3, I/O 3E8-3EF)
Mwave Audio Device ()
Mwave Gameport-Joystick (I/O 200-207)
Mwave MPU-401 Compatible Device (I/O 330-333)
Mwave SoundBlaster Compatible Device (IRQ 5, DMA 1, I/O 240-24F, 388-389)
Wave Device for Voice Modem

Muzete mi nekdo pomoci (jiz nechci kvuli internauteni a zvuceni
rebootovat do Windows).

Diky,
Slavek.