Linux Tip

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Čtvrtek Prosinec 10 11:10:14 CET 1998

Zdenek Pytela

> Ales Horak pise:
> :Takze ja bych se moc primlouval za to, aby neco jako
> :  "char Linux_tip_of_the_day(long random_number)"  vzniklo.
> 	K tomuto ucelu by se dal pouzit prikaz fortune, sice by to
> bylo trochu proti duchu fortunes, ale kdyby byl zajem, proc ne.

No kdyby se daly fortunes spoustet s parametrem --nazasmani nebo --linuxtip,
bylo by to velice zajimave. Jeste navic s moznosti stahnout pravidelny
update hlasek...
Asi se zacnu divat po formatu zprav pro fortunu. A zacnu neco psat.
Kdo mate zajem, muzete mi nejake napady na tipy posilat na
oto_b na buchtovi.cz

Telcontar