OT: BeOS

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Prosinec 10 13:24:14 CET 1998

:> > rozdelila disk ( pripadne nedelila vobec ) a nainstalovala linux podla
:> > vlastneho vedomia a svedomia .. ziadne fdisk do ruk _velkym_ detom ani
:> > ine strasidla .. ved kto chce instalaciu poriadne, tak bude mat sancu
:> > si to spravit aj tak .. aj fdisk ( disk druid ) .. aj custom packages
:> > .. ale dat sancu tym, co sa len chcu pozriet ..
:>
:> A co takhle rehdHat 5.2 :-)

nepresvedcil by ma keby som cakal _nieco_ako_win_ .. instaloval som ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying