OFF TOPIC: 2x odhlasen

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Čtvrtek Prosinec 10 23:31:03 CET 1998

Ahoj!

> Nemate asi nejakou dobu dostupny mailserver. Mne se to stava celkem
> pravidelne.

To nemusi byt prave v tomto ... jelikoz se mi toto take stavalo, presel
jsem z cteni posty na Dosu (Mercury + Pmail) na Linux (procmail + pine).
Nejdrive jsem se trochu cukal, protoze pmail se mi zdal jako asi jediny
softik lepsi, nez softiky Linuxove. Avsak od te doby, co uz nejsem
odhlasovan z konference si mohu jen rikat, jak jsem to vyhral ...
Ano je to pravda ! Mercury nebrat a Sendmailu ZDAR ! :)

S pozdravem
                   Michal Safranek

 -=- Michal Safranek <safranek na jhrnet.cz> -=-
Are you scared of speed? If so, try Windows NT.