OFF TOPIC: 2x odhlasen

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Pátek Prosinec 11 00:07:10 CET 1998

On 10 Dec 98, at 23:32, Michal Safranek wrote:

> Ahoj!

> To nemusi byt prave v tomto ... jelikoz se mi toto take stavalo, presel
> jsem z cteni posty na Dosu (Mercury + Pmail) na Linux (procmail + pine).
> Nejdrive jsem se trochu cukal, protoze pmail se mi zdal jako asi jediny
> softik lepsi, nez softiky Linuxove. Avsak od te doby, co uz nejsem
> odhlasovan z konference si mohu jen rikat, jak jsem to vyhral ...
> Ano je to pravda ! Mercury nebrat a Sendmailu ZDAR ! :)

No ja osobne nenecham na mercuryho dopustit. Ten soft je temer
dokonaly.
Ale postu primo z netu necuca, je mu predrazen sendmail.
Konference me uz cca pul roku neodhlasila, ale pokud nejede ani
ten sendmail, ktery nejakou dobu tutla pripadny vypadek na strane
NW, tak me to samozrejme odhlasi.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.