OFF TOPIC: 2x odhlasen

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Prosinec 11 08:16:22 CET 1998

> Nevite proc jsem byl behem 2 dni 2x odhlasen z konference? Co to muze
> zpusobovat? Ze, by cenzura?

tak toto by zaujimalo aj mna. musel som sa tiez prihlasit odznova, aby som
daco mal z tej posty. pisal som aj Yeniovi, ale ten si cita postu asi iba
obcasne. ale aspon ze konecne som tu.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/