OFF TOPIC: 2x odhlasen

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Sobota Prosinec 12 15:24:49 CET 1998

Zdravim,

> Jinak co se tyce Mercuryho, tak pro prijem posty v lokalni siti je
> dostacujici. Urcite bych se nesnazil z nej udelat plnohodnotny mailserver
> (misto sendmailu). Na to nema - ani neni k tomu urceny. Jinak kombinace
> sendmail (pripadne jiny mailserver pro unix) - Mercury se mi jevi jako
> velice dobra kombinace (pro Novell sit). Z vlastni zkusenosti .... a mam
> to zadarmo!

Ja nerikam, ze je Mercury spatne reseni ... jen (jak jste spravne napsal)
nema na to, aby z nej byl plnohodnotny mailserver. Btw, Mercuryho
jsem pouzil jako mserv spolu se sendmailem pri pripojeni jedne skoly -
takze jeho zaryty odpurce nejsem :)

S pozdravem
                      Michal Safranek

 -=- Michal Safranek <safranek na jhrnet.cz> -=-
Are you scared of speed? If so, try Windows NT.