Nejde mi napsat pismeno e

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pátek Prosinec 11 09:21:15 CET 1998

On Fri, 11 Dec 1998, Martin Becvar wrote:

> Nevim jak se mi to podarilo, ale nejde mi napsat e, napr. v bashi mi pouze
> pipne speaker. Kdyz se pokusim e vlozit z nejakeho textu mysi tak zas pipne.
> V xtermu to samy, proste nikde nenapisu e. Ostatni pismena jsou v poradku.
> Nevite kde jsem to mohl zblbnout?

No. Mne se tohohle podarilo dosahnout, pokud jsem pomoci cut and paste
kopiroval odnekud obsah ~/.inputrc a u prvniho set mi schazelo s.
Asi takto:

et meta-flag on
set convert-meta off
set output-meta on

Oprava je jednoducha, ale proc se to projevuje jak se to projevuje
nevim. Mam jen takove tuseni, ze se timhle naaliasuje jako e neco
uplne jineho. :)

zdravi

  Milan Kopacka