Nejde mi napsat pismeno e

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Prosinec 11 10:15:01 CET 1998

Milan Kopacka wrote:

> No. Mne se tohohle podarilo dosahnout, pokud jsem pomoci cut and paste
> kopiroval odnekud obsah ~/.inputrc a u prvniho set mi schazelo s.
> Asi takto:
>
> et meta-flag on
> set convert-meta off
> set output-meta on

To je zvlastni, protoze meta-flag pouze povoluje vstup osmibitovych znaku
(tedy hlavne cestiny). Defaultni hodnota je off a pochybuju, ze by standardne
bylo vypnute psani e :)
Souvislost s nastavenim v ~/.inputrc bych ale hledal. Zkuste ho smaznout (ale
nejdriv nekam zazalohovat), abyste videl, jestli to pomuze. Pokud ano,
prostudujte, co se v tomto souboru nastavuje (man bash, sekce READLINE).

S pozdravem
ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz