RH 5.2 - rychlost

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Prosinec 11 19:14:00 CET 1998

Robert Follner wrote:

> X-sy jsou podle meho nazoru rychle a skvele. Zadne windowsy
> se s nima nemuzou rovnat.

> To rozhodne nei nejhorsi.

> Ano, potvrzuji. Ale neni to X-ama. Problem je v tom, ze netscape
> nebyva normalne slinkovany glibc knihovnou, nybrz s libc5. No, a pri
> startu programu se musi natahnout ta libc5 knihovna plus dalsi
> bestie, ktere jsou potreba.

To co rikate neni zase az tak pravda. Krome toho, ze Navigator 4.x je k
dispozici i ve verzi pro glibc (verze 3.x nejsou, ale ty zase nenabihaji
minutu), je hlavni problem v tom, ze Netscape je staticky slinkovany s celym
Motifem...

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz