Nejde mi napsat pismeno e

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 14 08:09:29 CET 1998

On Fri, 11 Dec 1998, Michal Krause wrote:

> To je zvlastni, protoze meta-flag pouze povoluje vstup osmibitovych znaku
> (tedy hlavne cestiny). Defaultni hodnota je off a pochybuju, ze by standardne
> bylo vypnute psani e :)

Samozrejme. Ale tohle plati pro pripad, kdy je to zapsane korektne
set meta-flag on

V mem pripade ten prikaz (nebo co to je.. :) byl zapsan spatne, bez toho
's' na zacatku. Pak to neni prikaz set, ale neco, co patrne namapuje na
klavesu e neco jineho. :)

> Souvislost s nastavenim v ~/.inputrc bych ale hledal. Zkuste ho smaznout (ale
> nejdriv nekam zazalohovat), abyste videl, jestli to pomuze. Pokud ano,
> prostudujte, co se v tomto souboru nastavuje (man bash, sekce READLINE).

Souhlas.

zdravi

  Milan Kopacka