Ceske locale v Debian slinku

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pondělí Prosinec 14 09:32:01 CET 1998

xpalo03 na vse.cz (Ondrej Palkovsky) wrote:
> Tak jsem se konecne donutil (po konverzi hamm->slink) trochu si pohrat
> s cestinou, a zjistil jsem zajimavou vec. Jestlize nastavim LANG=cs_CZ, mi
> Xka odmitaji brat locale, ze pry ho neznaji. Tak jsem si vytvoril locale
> cz_CZ, a hle, Xka bezi v pohode. Dela to jeste nekomu, nebo je to jenom
> problem slinku?

   NE, NE! cz_CZ je spatne. Doplnte si do souboru
/usr/X11R6/lib/X11/locale/locale.alias radek

cs_CZ                    cs_CZ.ISO8859-2

a pouzivejte locale cs_CZ nebo czech (coz je podle
/usr/share/locale/locale.alias alias na cs_CZ.ISO-8859-2). Kod cestiny je
podle ISO 639 cs, coz pusobi trochu zmatek, takze v Xovych aliasech spravna
hodnota chybi.

                                                       S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229