Ceske locale v Debian slinku

Ondrej Palkovsky xpalo03 na vse.cz
Pondělí Prosinec 14 13:59:45 CET 1998

[Posted and mailed]

In article <42115180A00 na tyto.vslib.cz>,
	PETR.KOLAR na vslib.cz (Petr Kolar) writes:

>    NE, NE! cz_CZ je spatne. Doplnte si do souboru
> /usr/X11R6/lib/X11/locale/locale.alias radek
>
> cs_CZ                    cs_CZ.ISO8859-2
>
> a pouzivejte locale cs_CZ nebo czech (coz je podle
> /usr/share/locale/locale.alias alias na cs_CZ.ISO-8859-2). Kod cestiny je
> podle ISO 639 cs, coz pusobi trochu zmatek, takze v Xovych aliasech spravna
> hodnota chybi.

Mam uppdatnuteho slinka. V locale.alias je:
cs                      cs_CZ.ISO8859-2
cs_CS                   cs_CZ.ISO8859-2
cs_CS.ISO8859-2         cs_CZ.ISO8859-2
cs_CS.ISO_8859-2        cs_CZ.ISO8859-2
cs_CZ.iso88592          cs_CZ.ISO8859-2
cz                      cz_CZ.ISO8859-2
cz_CZ                   cz_CZ.ISO8859-2
cs_CZ.ISO_8859-2        cs_CZ.ISO8859-2

A stejne mi cs_CZ nechodi. Chodi mu hu_HU, cz_CZ, cs, ale cs_CZ proste ne.
Mimochodem, nevim jestli to dela jeste nekomu, ale v nekterych
aplikacich(Netscpe) mi nechodi klavesa < s ceskou klavesnici. Jsou to
aplikace, ktere se odkazuji primo na <less> a ne na cislo klavesy(jako
xterm). Pomohlo pridani:
<LSGT> { [ less, greater ] };
Ja vim, ze je to blbost, zvlaste kdyz mam 101-klavesovou klavesnici, ale po
priadni to proste zacalo chodit(stejne, jako je blbost, ze mi nechodi cs_CZ,
ale proste nechodi).

Nashle
  Ondrej

--