Ghostcript a ceske fonty

Zuber Martin zuber na kotr32.ost.skoda.cz
Pondělí Prosinec 14 13:56:57 CET 1998

	Dobry den,

kdysi  davno  jsem  zkousel  podstrcit  GS ceske  fonty  (primo  pripravene  pro
oblafnuti  GS - CD  Linux  Sarah  (==RH  3.x)).  Tehdy  se  mi  pokus  nezdaril.
Zajimalo by mne, zda se nekde bud:  fonty  nepotuluji, popr.  jak GS premluvit k
tomu, aby tisklo  cesky napr.  z Netscape  Navigatoru  (4.05, 4.5) bez toho, aby
uzivatel musel nekde neco nastavovat.  Kdyz jsem zkousel nakopirovat font v .pfa
do GS fontoveho  adresare, dopsat ho jako dalsi font, tak mi pri pokusu ho rucne
natahnout v GS (  /Arial-Roman  findfont ...  atd - sekvence  ozkousena na vsech
stand.  gs  fontech)  nenahral,  a dal mi misto  nej  standardni  Times  Roman a
nahlasil tuto substituci.

						Martin Zuber