Do jakeho souboru to patri?

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pondělí Prosinec 14 18:05:39 CET 1998

Dobry den,

dost osklive se mi dnes sesypal linux (zruseny superblock na root
partition). (Zrusil se mi totiz pri sesypani libc.6.so, takze jsem
nakonec musel disk premontovat do fungujiciho stroje a tu knihovnu
tam prekopirovat.)

Nakonec jsem to dal dohromady; v /lost+found jsem nasel nejake
soubory. Vetsinu jsem jich identifikoval (kusy glibc a veci jako
/etc/mount apod.). Mam tam jeste jeden, se kterym presne nevim.

strings /lost+found/"#208" pise neco jako
ld-linux.2.so
/lib/ld-linux.2.so
ld-linux.1.so
/lib/ld-linux.1.so
atd.atd.

Vypada to jako nejaky konfiguracni soubor pro dynamicky linker; jak
ten se jmenuje a jak presne ho obnovim (nebo se to udelalo
automaticky)? Nebo je to z nejakeho rpm? RedHat 5.1.

Dekuji
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz