Tuhne mi Linux

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Prosinec 14 17:23:28 CET 1998

Tak mne to docela dlouho dobu bezi a pak z niceho nic bac! Zkousel jsem
take nastavit 'noaccel' v ovladaci graficke karty (S3), ale od te doby mi
to minimalne jednou zatuhlo. (Nutno poznamenat, ze na tom stroji musim
vetsinu casu delat ve WinNT - bohuzel - ale uz s tim delam co muzu.)

Prekvapilo mne, ze po nastaveni 'noaccel' jsem temer nezaznamenal rozdil.
Ze by akcelerace u te postarsi S3 nebyla zas tak vyrazna? Ze by to
PPro/200 bylo tak vykonne, ze akceleracni funkce S3 jsou zanedbatelne?

Slavek.