pad instalace RedHat 5/5.1

Dalibor.Smid na st.ms.mff.cuni.cz Dalibor.Smid na st.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 14 22:34:26 CET 1998

>Pri instalaci na nahodnem miste padne instalace s informaci "Install exited
>abnormaly - recived signal 11" IMHO jde o hardwarovou chybu, potkalo to
>nekoho?? 486/dx2/66, grafika S3 compatibl., PCI 3Com sit, 500 HD, CDcko
>(skousel jsem ruzna, tim by to bejt nemelo ;)
>Rad bych mel trochu jasno nez to PC pudu nekomu hodit na hlavu...
>Dik
>
>MaLer

Stava se mi neco podobneho, ale ne v nahodnem miste. Kdyz vylezu z Disk
Druida nebo z fdisku, nabidne mi instalator, jestli chci zformatovat swap
a jestli ho chci prohledavat na vadne sektory. Pokud dam, ze chci, spadne
to pokazde ve stejnem miste toho swapu - kdyz jsem dal 80M, bylo to neco
pred pulkou, pri 42 neco za pulkou. Kdyz zakazu formatovani, spadne to o
neco pozdeji, vzapeti po vyberu balicku (obcas je mezi tim jeste hlaska
mount failed a navrat k predchozim krokum instalace). Misto padu nezavisi
na tom, kam fyzicky ten swap umistim, nepomohlo ani to, kdyz linuxovy root
i swap zacinaly bohate pod hranici 528M, kterou jsem vycetl z nejakeho
HOWTO.

Na obrazovce se pak objevi "Install exited abnormally ... received signal
11", pak nejake to "sys_bdflush(): 1 dirty buffer not on dirty list" a pak
uz jen, ze muzu safely reboot my computer.

Jsem v Linuxu naprosty zacatecnik, takze je to mozna neco trivialniho. Dik
za kazdou radu.

                                              Dalibor Smid