Existuje fsck.msdos nebo fsck.vfat?

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Úterý Prosinec 15 11:44:11 CET 1998

> Rpm neviem, ale utilita sa vola fsck.msdos, pripadne dosfsck a v
> debiane je to v balicku dosfstools a pise sa tam toto:

Hm, nasel jsem to v redhat-contrib. Jenze jsem tim zkusil neco
ocheckovat a servalo me to do modra, protoze tam byly veci vytvoreny
pres sambu a s vfat rozsirenim (dlouhymi jmeny).

Existuje fsck.vfat? Nebo na ocheckovani ZIPky ji musim od linuxu
odpojit a premontovat do stroje s Win95?
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz