Existuje fsck.msdos nebo fsck.vfat?

Úterý Prosinec 15 14:11:33 CET 1998

On Tue, 15 Dec 1998, Petr Novotny wrote:

> Existuje fsck.vfat? Nebo na ocheckovani ZIPky ji musim od linuxu
> odpojit a premontovat do stroje s Win95?

radsi ne: videl jsem na vlastni voci, jak NTycka chytl ze zipky, na ktere
byly soubory vyrobene ve vfat linuxem, amok a o vsechny techto souborech
prohlasily, ze maji "invalid filename", a udelaly z nich takove ty
FILExxxx.CHK (nebo tak nejak) :)

samozrejme, ze nejlepsi je prilozit vlastni ruku k dilu, pokusit se najit
nejnovejsi verzi, zkontaktovat autory, pripadne chybejici funkcnost
naprogramovat ;)

--Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Czech Telecom--http://www.bojkot.cz ]
"spt Telecom... ted zdrazujeme zitrek!" [ Engl. lang. info-- .../english/ ]