BootROM

Úterý Prosinec 15 16:01:34 CET 1998

BootROM neni zavisla na OS. Vsechno, co dela, je, ze pri startu
pocitace otevre image na serveru (obraz startovaci diskety), zaridi, ze
si BIOS mysli, ze tento otevreny obraz je lokalni disketa a BIOS pak z
tohoto obrazu normalne nastartuje (jako by to byla disketa).
Dam-li na disketu jadro Linuxu (cp zImage /dev/fd0), udelan z tyhle
diskety image na NW server, bude mi moje BootROM misto DOSu startovat
Linuxove jadro (pomoci RPL nebo IPX ci dokonce TCP/IP + bootp/dhcp +
TFTP).

Linux RPM neumi. Pomoci Marsu muzete startovat pres IPX jako z NW
serveru nebo zvolit "Unixove" reseni (TCP/IP + TFTP).
Nebo RPL dopsat :-)
Samba Vam asi nepomuze, protoze jezdi nad TCP/IP...

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution