OSS pre RH5.1

garabik na fmph.uniba.sk.spam garabik na fmph.uniba.sk.spam
Středa Prosinec 16 09:50:02 CET 1998

Hlavienka Richard <Hlavienka na softipzi.sk> wrote:
> Hi
> zhanam Open Sound System pre RH5.1
> Potrebujem rozchodit zvukovku Generic CMI8330 based sound card (PnP)
> ide to vraj bez problemov s OSS ale problem je ze za to chcu 20$ (pre mna je
> to za driver dost)

> Pripadne poradte ine riesenia. (ak to ktosi ma rozchodene inac)

Ja som na dvoch pocitacoch takuto zvukovku rozchodil vcelku bez problemov
(kernely 2.0.35 a 2.1.125) nejako nasledujuco:

modprobe sb io=0x220 irq=5 dma=1 dma16=5 mpu_io=0x330
modprobe opl3 io=0x388

v jadre musi samozrejme byt modul pre Soundblaster a OPL3.

Momentalne to skusam na tretom pocitaci s rovnakou zvukovkou, a absolutne to
nechce chodit (OSS ide). Hlasi to IRQ failure na IRQ 5, pricom to IRQ je
urcite volne, mozno je pricina v tom ze je tam 2.0.36 (niekedy to skusim s
2.1.131 a 2.0.35)

bye

| Radovan Garabik       http://www.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__       garabik na center.fmph.uniba.sk       |