Hlaska

Úterý Prosinec 15 20:38:29 CET 1998

On Tue, 15 Dec 1998, Michal Krause wrote:

> Nevi nekdo co znamena hlaska z /var/log/messages:
> Warning: dev (03:06) tty->count(1) != #fd's(2) in release_dev

co znamena, to vim uplne presne (terminal, v danem pripade ttyp6, je
odkazovan ze dvou mist (*), zatimco jeho vlastni citac odkazu ma pouze
hodnotu 1)

bohuzel nevim, PROC se to objevuje... ovsem zadne zasadni negativni
nasledky jsem nikdy nepozoroval a navic jsem uz par mesicu tuhle hlasku na
zadne nasi masine nevidel

--Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Czech Telecom--http://www.bojkot.cz ]
"spt Telecom... ted zdrazujeme zitrek!" [ Engl. lang. info-- .../english/ ]

(*) ne nutne pouze z otevrenych souboru, jak by se mohlo zdat