Hlaska

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Prosinec 15 20:54:55 CET 1998

Pavel Kankovsky wrote:

> co znamena, to vim uplne presne (terminal, v danem pripade ttyp6, je
> odkazovan ze dvou mist (*), zatimco jeho vlastni citac odkazu ma pouze
> hodnotu 1)

Aha, rikal jsem si, ze to "fd" bude asi file descriptor, ale nejak jsem si to
nemohl dat dohromady...

> bohuzel nevim, PROC se to objevuje... ovsem zadne zasadni negativni
> nasledky jsem nikdy nepozoroval a navic jsem uz par mesicu tuhle hlasku na
> zadne nasi masine nevidel

Ja ji nevidel v zivote, takze me to udivilo. Navic mi ten server dneska
spadnul (ale asi o 45 minut po tehle hlasce), tak jsem si chtel overit, jestli
to nahodou nema nejakou souvislost...

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz