Hlaska

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Středa Prosinec 16 13:29:01 CET 1998

On Tue, 15 Dec 1998, Pavel Kankovsky wrote:

> co znamena, to vim uplne presne (terminal, v danem pripade ttyp6, je
> odkazovan ze dvou mist (*), zatimco jeho vlastni citac odkazu ma pouze
> hodnotu 1)
>
> bohuzel nevim, PROC se to objevuje... ovsem zadne zasadni negativni
> nasledky jsem nikdy nepozoroval a navic jsem uz par mesicu tuhle hlasku na
> zadne nasi masine nevidel

Ja jsem velice podobnou hlasky vidal na masine, kde daemon cetl ze
serioveho portu (dokonce jsem se na to ptal v konferenci). Objevilo se to
na RH5.0, po upgradu na RH5.1 jsem to uz nevidel. Nevim, jestli to je
opraveny bug nebo se proste tyto hlasky uz nevypisuji. Jestli to
zpusobovalo nejakou zavadu nemuzu ani potrdit, ani vyloucit - chyb
bylo vic druhu.

Zdravi Jaroslav Honsa.