SOFTWARE: CDE i na Linuxu

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Středa Prosinec 16 21:53:29 CET 1998

On 16 Dec 98, at 18:24, Alexandr Malusek wrote:

> Doufam, ze v Linuxu tuto roli bude hrat GNOME. KDE sice z CDE vyslo,
> takze vypada podobne, ale centralizovana sprava tam myslim neni a
> zatim jsem nikde necetl, ze by se s ni pocitalo v budoucich verzich.
> Ale v Linuxu se vse vyviji neuveritelne rychle, takze kdo vi ...

No ja mam KDE rad prave pro to, ze ikonky muzu pridavat vsem
uzivatelum najednou tim, ze je vytvarim v adresari share. To byl
drive docela problem. Kdyz na to prijde, tak ta aplikace muze bezet
i na jinem serveru, akorat nevim, jak ji tam bezpecne spustit. Asi by
na to mel byt rsh, ale to asi nebude v dnesni dobe to prave.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Linemu beranovi je tezka i jeho vlastni vlna.