accounting a ipfwadm

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Prosinec 17 09:30:40 CET 1998

zdravim ..

chcem si len usetrit robotu a som zvedavy, ci niekto nema uz spravene nejake
komplexnejsie accounting pravidla do ipfwadm ..

situacia je takato:

lokalna_siet->|linux|<---->|provider|<------_I-net_---

a samostatne pravidla
ipfwadm -A -a -S 192.168.1.0/24 -D 0.0.0.0/0
ipfwadm -A -a -S 0.0.0.0/0 -D 192.168.1.0/24

velky prehlad nedaju ..

nejaky suhrn, ktory by mi na nasom linuxe oznamoval kolko dat slo od nas
smerom k providerovi, kolko od neho k nam . kolko z toho bolo web,ftp a mail
a kolko zvysok ..

kolko traficku sme si spravili sami ( na nasom linuxe je modem a mam pocit,
ze aj ten sa mi zaratava do trafficu -S 192.168.1.0/24 -D 0.0.0.0/0 aj ked
idem len na lokalnu siet )

mozno sa s tym niekto uz vyhral ..

dik ..
		                                   K O Z O