SMB.CONF

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Prosinec 17 09:11:05 CET 1998

Tak jeste jednou. Sambu mam 1.9.18p7 - tedy tu, co je na RH5.1 (Yenya).
Nastaveno mam:

character set = iso8859-2
# (tady je to jasne, v unixu je pouzit standard)

client code page = 852
# (a tady kazdy vi, ze Windows do vsech fat ukladaji jmena v DOSovskem
kodovani - tedy 852 a ne zadnych 1250!)

S timto nastavenim je to, co 'dava ke sdileni' Linux na strojich s WinXX
videt spravne cesky - tedy jmena souboru a adresaru (nebo chcete-li
slozek).

Opacne - tedy aby po pripojeni neceho, co sdili Windows a chci videt v
Linuxu mi to stale nefunguje. Nevim, jestli by melo a ja mam jeste neco
spatne, ale zkratka nefunguje.

Slavek.