RH5.2 CZ?

Lumir Jasiok lumir.jasiok.fs na vsb.cz
Čtvrtek Prosinec 17 13:54:53 CET 1998

Dobry den,
vim, ze zde jiz byl tento dotaz mnohokrat, ale potreboval bych radu
jak spravne rozchodit cestinu pod X Window(terminal funguje
bezchybne). Pod X Window jsem nastavil klavesnici prikazem :

setxkbmap -symbols 'czsk(us_cz_prog)' -compat group_led

Pote mi fungovala v X pismena : y a i e u   - s carkami, ale pismena
e s c r z   - s hacky a u - s krouzkem, ani mrtva klavesa nefunguji.

Dale po restartu X Window bylo nutno nastavovat klavesnici znovu.
Mohl by mi nekdo poradit jak na hacky a mrtvou klavesu?

P.S. Bude mi klavesnice fungovat i pod StarOffice 5.0?

Predem diky

		Lumir Jasiok

--

Name:   Lumir Jasiok          Student of VSB-TU Ostrava 	       *