OffT: SOFTWARE: CDE i na Linuxu

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pátek Prosinec 18 11:04:38 CET 1998

Dne Fri, 18 Dec 1998 jste napsal(a):

>Rad bych se zeptal, co delate s Excelovskymi tabulkami. Existuje na to
>nejaky prevadec (ne StarOffice)? S Wordem si rady vim, nasel jsem na siti
>program lhalw, ktery to jakz takz prevede to textu (zatim ma problemy s
>unikodem), ale cist se to da.

Kdysi kdosi psal, ze to umi perl a ze na CPANu je k tomu nejaky modul.
Ale nezkousel jsem.
Kazdopadne XLS v pohode imoprtoval uz StarOffice 3.1

>Ale co, kdyz to Microsoft cpe horem dolem uplne vsude?

Tady bych mel jedno reseni. Prosadit LINUX-CZ (tedy plne ceskou distribuci)
jako standard ve statni sprave. A pak uz jen cekat, az se pridaji dalsi zeme :-)

Telcontar