/bin/false a ftp

garabik na fmph.uniba.sk.spam garabik na fmph.uniba.sk.spam
Pátek Prosinec 18 20:24:27 CET 1998

Jaromir Socha <endiaron na nettle.cz> wrote:
> Dobre rano (11:19 :-),

> chtel bych se zeptat na nasledujici: Mam nekolik uzivatelu, kteri maji
> nastaven v passwd v shellu /bin/false (vybiraji jen postu) a u jednoho
> bych potreboval, aby mel pristup do sveho adresare pres ftp, kvuli
> uprave svych www starnek. Jenze pri /bin/false to nejde.
> Nevi nekdo, jak na to?
> Dal jsem /bin/false do /etc/shells, chodi to, ale nezda se mi to moc
> ciste.

Co takto dat mu normalny shell a do .profile napisat slay -ABRT uzivatel ?
(slay je program ktory killne procesy patriace danemu uzivatelovi)
A zmenit vlastnika na .profile aby si to nemohol odftpckovat prec.

> Stejny problem vznikl po instalaci ProFTPD, kde nesel vubec
> anonymni ftp, pritom wu-ftp (z RH5.0) normalne jede.

>                                 Diky
>                                     Jaro

> --
> Jaromir Socha     endiaron na nettle.cz     (only ASCII)

| Radovan Garabik       http://www.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__       garabik na center.fmph.uniba.sk       |