pozvanka na Linuxove setkani

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Neděle Prosinec 27 23:05:30 CET 1998

On 27 Dec 98, at 0:45, Lukas Horalek wrote:

> 3) Kolik % sveho (firemniho, tedy) pocitace musim s sebou dotahnouti. Musi
> to byt vsechno vcetne klavesnice, monitoru a el. kabelu, nebo naopak bude
> na miste tolik techniky, ze mi staci pouze prinest v kapse HDD?

Disk postaci, ale pokud je to nejaky extra HW tak cim vice tim lepe,
potize delaji treba nektere COMPAQ SCSI radice, starsi cca dvou
let. Klavesnici a kabelu bude dostatek, monitoru taktez. Pokud
nekdo bude chtit ladit Xfree tak se kdyztak muze predem optat,
jestli pozadovany monitor neni nekde u nas.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Komunista je clovek,
ktery ztratil veskere nadeje stat se kapitalistou