NTP server

Petr Soucek petr na ryston.cz
Sobota Prosinec 19 00:21:19 CET 1998

Prehled NTP serveru je treba na http://www.eecis.udel.edu/~ntp/
V CR je dokonce novy stratum 1 server na testbox.ten34.ces.net.
Jinak doporucuji obratit se na providera, mel by doporucit nejaky vhodny
NTP server ve sve siti. V Telenoru by to mohl byt treba stratum 3 na
195.22.33.1 nebo stratum 2 na 193.219.229.1, pokud je dostupny.
Prakticky kazdy provider ma nekolik ntp serveru, vetsinou stratum 2 nebo
stratum 3, a vsechny jdou celkem dobre. Jedine u Global One je maji
nastavene uplne spatne.