hard link na adresar ?

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Sobota Prosinec 19 11:35:22 CET 1998

:>   No, me se tri odkazy zdaji v poradku. Pocitejte se mnou: Jeden odkaz na
:> adresar jako '.'. Jeden odkaz na adresar z nadrazeneho adresare. Jeden
:> odkaz jako 'Dir/..'. Celkem to tedy mame 3...

dobre .. mozno som sa preratal ja .. kazdipedne to nic nemeni na veci, ze
ked spravim touch /usr/local/lost+found/#456656/test.file, tak sa mi objavi
aj v tom druhom adersari ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying