hard link na adresar ?

Jan Kara jack na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Sobota Prosinec 19 19:57:26 CET 1998

> dobre .. mozno som sa preratal ja .. kazdipedne to nic nemeni na veci, ze
> ked spravim touch /usr/local/lost+found/#456656/test.file, tak sa mi objavi
> aj v tom druhom adersari ..

  Hmm. To je dost zajimave. Ze by bug v e2fsck? No, jestli je to skutecne
hardlink se lze pomerne snadno presvedcit pomoci ls -i. Pokud budou
stejna cisla inodu, je to jiste hardlink, a protoze hardlinky na adresare
jsou zakazany spustil bych na ten filesystem jeste jednou e2fsck
(nejdrive bych se jeste podival jestli neni nejaka novejsi verze a pokud
v ni bug neni opraven, asi by bylo dobre chybu fsck nareportovat...).

				Zdravy filesystem preje Honza.