Vice pameti

Dan Pavelka pavelka na alpha.cermak.cz
Neděle Prosinec 20 01:03:32 CET 1998

 Preji prijemny den.
Chtel jsem se zeptat do jake miry je nutne prekompilovat jadro po
pridani pameti. Meli jsme na serveru RH3.3 s jadrem 2.0.20 32 MB a po
pridani dalsich 32 MB zacal dost drsne padat. Obcas i trikrat za den.

 Priznam se, ze provozujeme Interbase SQL server v4.0, ktery je
certifikovan az na RH4.2, ovsem s 32 MB problemy nebyly.

 Nakonec jsem ze zoufalstvi znovu prekompiloval jadro a problemy
prestali, tedy doufam :) Dva dny bez padu jeste neni vitezstvi.

P.S. Upgrade na RH5.1 z provoznich a casovych duvodu bude proveden po
novem roce.
Dan Pavelka, http://www.cermak.cz/~pavelka