Vice pameti

Neděle Prosinec 20 00:21:03 CET 1998

On Sun, 20 Dec 1998, Dan Pavelka wrote:

> Chtel jsem se zeptat do jake miry je nutne prekompilovat jadro po
> pridani pameti. Meli jsme na serveru RH3.3 s jadrem 2.0.20 32 MB a po
> pridani dalsich 32 MB zacal dost drsne padat. Obcas i trikrat za den.

Mozna to nebude ani tak tim jadrem, jako tou novou pameti.
To, ze to prestalo padat po rekompilaci jadra mi pripada jako zvlastni
nahoda (pokud to puvodni nebylo nejake zmrsene... no, po pravde receno
v 2.0.20 muzou byt lecjake bugy).

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"