ATI karty do Xek

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Neděle Prosinec 20 22:22:26 CET 1998

> Xpert na Play 98 (8MB SDRAM, AGP, TV out)

Mam ji asi mesic (PCI verzi, SGRAM pamet), nemuzu si stezovat. Server
pouzivam pro Mach64. Verze 3.3.2 mela jakysi problem s fonty
(v emacsu mi to obcas zacernovalo dolni pulku tretiho radku
shora), vypada to, ze ve verzi 3.3.3 je odstranen (a zadny jiny
jsem neobjevil).

> Pripadne nejakou jinou Xsolidni AGP kartu? (nebesa me potrestala AGP
> portem)

Ja jsem mel pocit, ze i s AGP portem muzete klidne dal pouzivat
PCI kartu. Ja jsem kuprikladu asi mesic pouzival ISA videokartu
na boardu s PCI sbernici... (:-))

                                                 Michal Kubecek