ATI karty do Xek

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 21 13:13:22 CET 1998

Omlouvam se za mystifikaci, nejak jsem prehledl to '98'.
Nize uvedene se tyka "obycejne" xpert na play. Podle specifikaci
na www.atitech.ca mam ale pocit, ze xpert na play 98 je ve vsech
ohledech slabsi nez xpert na play, akorat je navrhovana pro win98.

                                                 Michal Kubecek