Netscape a java console crash

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pondělí Prosinec 21 11:44:32 CET 1998

Oto Buchta <oto_b na jezek.buchtovi.cz> wrote:

> Napis URL, kde Ti to pada. Po unset XLIB_blabla mi Netscape ani u zadneho RH5.x
> jeste nespadl. Mozna chodim na jine stranky, ale Javou to nebude. Spustim si
> stranku s Javou, otevru si Java Console a vse je, jak rikaji Brnaci, v ookeju.

   Jadro 2.0.35, 2.0.36, RH 5.1, RH 5.2, NC 4.05, 4.06, atd., bez forcedIM.
V okamziku, kdy se objevi napis Starting Java (docela casto se pise do ramu
jineho okna, nez kam se natahuje WWW stranka), tak radeji nehybu mysi a
rychle pocitam, kolik mam v Netscape otevreno oken a ono to obcas NEspadne.
Pada treba i http://netmag.cz.

> S timto se chci zeptat na jinou vec. Mozna, ze mam blbe nastavene locales, ale
> Netscape mi pri otevirani Java Console napsal unsuportet locale in Xlib, change
> to C. Muze to byt tim unset XLIB_FORCED... ?

   Jak se muze jeste nekdo takhle hloupe ptat? Viz zde mnohokrat omlete
http://www.penguin.cz/czech-howto/Czech-HOWTO-4.html#ss4.2 cast nadepsana
Mozne problemy. Zkracene: Pokud se vypisuje chyba unsupported Xlib locale,
switching to C, tak ukoncete netscape a pak ho pustte rucne prikazem
netscape & zadanym v okne xtermu. Netscape totiz (na rozdil treba od
xtermu) pri startu vypise, jake locale nezna (obvykle to byva cs_CZ, ale
zalezi to na tom, jak mate nastavene ne-Xove locale). Pak je potreba do
/usr/X11R6/lib/X11/locale/locale.alias pridat radek

cs_CZ                   cs_CZ.ISO8859-2

(kde je velka mezera tvorena tabelatory a misto cs_CZ tam ma byt ono
nezname locale) a mozna znovu nastartovat X.

   Ovsem je docela mozne, ze Java bude s ceskym locale padat jeste casteji.
Nechci malovat certa na zed, ale...

                                                          S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229