Netscape a java console crash

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pondělí Prosinec 21 12:43:21 CET 1998

Dne Mon, 21 Dec 1998 jste napsal(a):
>   Jadro 2.0.35, 2.0.36, RH 5.1, RH 5.2, NC 4.05, 4.06, atd., bez forcedIM.
>V okamziku, kdy se objevi napis Starting Java (docela casto se pise do ramu
>jineho okna, nez kam se natahuje WWW stranka), tak radeji nehybu mysi a
>rychle pocitam, kolik mam v Netscape otevreno oken a ono to obcas NEspadne.
>Pada treba i http://netmag.cz.

Ano. Po nekolika pokusech na netmagu jsem vypozoroval zajimavou zavislost.
Znovuspusteni tehoz apletu dela Netscape znacne problemy. Ocekavam, ze pujde o
zabrani spousty prostredku pro JVM a neco se nekde spatne uvolnuje. Nevim.
Moje Javovske apletky (nic moc, par formularku, neco malo grafiky) ale funguje.
Jak jsem to vypozoroval?
http://netmag.cz
Reload
http://netmag.cz - zatuh.

>Jak se muze jeste nekdo takhle hloupe ptat? Viz zde mnohokrat omlete
>http://www.penguin.cz/czech-howto/Czech-HOWTO-4.html#ss4.2 cast nadepsana
>Mozne problemy. Zkracene: Pokud se vypisuje chyba unsupported Xlib locale,
>switching to C, tak ukoncete netscape a pak ho pustte rucne prikazem
>netscape & zadanym v okne xtermu. Netscape totiz (na rozdil treba od
>xtermu) pri startu vypise, jake locale nezna (obvykle to byva cs_CZ, ale
>zalezi to na tom, jak mate nastavene ne-Xove locale). Pak je potreba do
>/usr/X11R6/lib/X11/locale/locale.alias pridat radek >
> [...]

Ano, muzu. A to ze tri duvodu:
1) Myslel jsem si, ze mam locales nakonfigurovane dobre (Xlib_forcedIM-0.04.rpm)
2) Neni mozne cist vsechny prizpevky.
3) Tuto chybu jsem objevil teprve dnes.

Ale kazdopadne dekuju za radu, vyzkousim.
dobre.