M$ monopol (was: OffT: SOFTWARE: CDE i na Linuxu)

Jan Rusnak jr na cyberspace.sk
Pondělí Prosinec 21 13:01:02 CET 1998

Ludek.Brukner na barco.com wrote:

> [...]
..
..
> Je to offtopic, ale prece mi to neda. M$ kupodivu rozsiruje svoje
> aktivity i na jine OS (viz Office pro Maca). On leze tam, kdy citi
> rychle penize... A z linuxu mu nepotecou...
>
> Ale jeste jedna vec - dokud budou datove formaty pristupne, tak je vse
> JESTE snesitelne. Predstavte si ale, ze M$ si necha patentovat
> fileformat od (dejme tomu) Wordu2000. To by byl skutecny konec.
M$ ak chce prezit, sa bude musiet naucit pouzivat priemyselne standardy.
Cize patent na fileformat ako bol uvedeny v priklade je podla mna
nezmysel.
Predpoklada sa ze po roku 2000 M$ strati dominanciu  v pocte v
pripojenych
zariadeni na sieti.

--
Jonny