Mac

Ludek.Brukner na barco.com Ludek.Brukner na barco.com
Pondělí Prosinec 21 15:14:33 CET 1998

Asi pored rokem mi tu bezel appletalk na linuxu, a bezel bez problemu.
SW se jmenuje netatalk. Jinak mi ale reseni exportovat sambou disk,
ktery linux vidi jako appletalkovy, dost smrdi (i kdyz to bude
fungovat).

Ludek Brukner