Mac

Petr Šnajdr Petr.Snajdr na seznam.cz
Pondělí Prosinec 21 15:56:48 CET 1998

Dne 21. prosince 1998 v 15:20 Ludek.Brukner na barco.com napsal(a):

> Asi pored rokem mi tu bezel appletalk na linuxu, a bezel bez problemu.
> SW se jmenuje netatalk. Jinak mi ale reseni exportovat sambou disk,
> ktery linux vidi jako appletalkovy, dost smrdi (i kdyz to bude
> fungovat).

I. pristup na disky Macu
1) Linux standardne nepodporuje afpfs
2) podpora afpfs existuje v nejake pre-alfa
   verzi na jakemsi serveru jehoz
   jehoz jmeno si nepmatuji, ale prakticky
   jsem se tam nikdy nedostal ;-)

II.
Pokud jde o tiskarny:
	Prijde mi lepe vyuzit toho co umi
tiskarna. Treba nektere tiskarny od HP se "samy o
sobe" tvari jako server AppleTalk, IPX, LPD a
mozna jeste neco jineho.

III. Pristup na disky a tiskarny na Linuxu:
	z Maca: netatalk
	Windows: Samba (SMB/TCP/IP),MARS_NW(IPX)

--
  S pozdravem
          Petr Snajdr

-- http://email.seznam.cz