RH5.2 CZ?

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pondělí Prosinec 21 14:23:54 CET 1998

Vladimir Michl <michlv na risc.upol.cz> wrote:

> Podle meho soudu je z XKB-*forced* potreba akorat xkb klavesnice.

... a ta uz v RH 5.2 je, takze pokud skutecne nemate nejakou aplikaci,
ktera forcedIM potrebuje (pritom xterm, rxvt, netscape, emacs a snad
Lyx jsou OK; Applixware potrebuje forcedIM, nxterm je spatny - nevim,
jestli chodi aspon s forcedIM, pro Star Office se podivejte na
http://www.intersoft.cz/linux/soffice/), tak staci holy Red Hat 5.2 +
fonty + upravy, ktere popsal Vlada Michl. Kdyz uz budete potrebovat
neco na nechodici mrtve klavesy, tak misto forcedIM radeji zkuste
http:/www.fi.muni.cz/~kabi/linux/LibI18Nsrc.tar.gz

                                                 S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229