Globalni inputrc

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Pondělí Prosinec 21 14:30:17 CET 1998

Tak jsem zase trochu pocestoval. Mimochodem Wordperfect mi
pise cesky, i kdyz jsou ceska pismenka nejaka oskliva (jinak tucna).
Ale netiskne mi, takze je to nic.
Pritom jsem prisel na to, ze pokud se nastavi prommena INPUTRC,
tak bash nehleda .inputrc v domovskem adresari, ale na  na
zadanem miste. Neni tohle lepsi reseni, nez patchovat bash, aby
nacital /etc/inpurc? Me se to zda spolehlivejsi a cistsi.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.