Globalni inputrc

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pondělí Prosinec 21 15:57:58 CET 1998

On 21 Dec 1998 14:34:11 +0100, dan na feld.cvut.cz (Dan Ohnesorg, admin
of POWER) wrote:

>Pritom jsem prisel na to, ze pokud se nastavi prommena INPUTRC,
>tak bash nehleda .inputrc v domovskem adresari, ale na  na
>zadanem miste. Neni tohle lepsi reseni, nez patchovat bash, aby
>nacital /etc/inpurc? Me se to zda spolehlivejsi a cistsi.

A funguje vam to ? Ja jsem to kdysi zkousel a psal do konference
(Subject: readline a INPUTRC) ze mi to nefunguje.

Moc tomu nerozumim, ale pomoci ldd jsem zjistil, ze jediny program
ktery mam dynamicky linkovany s knihovnou readline je ncftp. (Da se
nejak zjistit, ktere knihovny a jake verze jsou prilinkovane staticky
?)

Pak uz jsem na to nemel cas a uz jsem se tim nezabyval.

mam RedHat 4.2
GNU bash, version 1.14.7(1)
libreadline.so.2.0
--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1